1131- فوق روان کننده بتن آبادگران: قدمت ، اعتبار

1131- فوق روان کننده بتن آبادگران: قدمت ، اعتبار

فوق روان کننده بتن آبادگران : ما در مجموعه پنتا همواره بر این عهد هستیم بهترین ها را تولید و حتی به پروژه ها معرفی نماییم و گاها در معرفی شرکتهای برتر این زمینه نیز هیچ ابایی نداشته زیرا اعتقاد داریم که کیفیت است که باعث جذب مشتری میشود و شرکتهای بزرگی مانند آبادگران هم به دلایل بسیاری همچون کیفیت است که در قله این صنعت در کشور ایران قرار دارند. امروز به طور مختصر و با ارجاع از سایت خود شرکت آبادگران به طور مختصر محصولات این شرکت در زمینه فوق روان کننده را معرفی مینماییم.

فوق روان کننده بتن آبادگران: قدمت ، اعتبار

در دنیای پرشتاب صنعت ساختمان، استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب، نقشی اساسی در استحکام و پایداری سازه ها ایفا می کند. شرکت آبادگران، به عنوان یکی از پیشگامان تولید افزودنی های بتن در ایران، همواره بر ارائه محصولاتی با بالاترین کیفیت تمرکز داشته و در این راستا، با تحقیقات و نوآوری های مداوم، محصولاتی مانند فوق روان کننده بتن آبادگران را به بازار عرضه کرده است که نظر متخصصان و مهندسین را به خود جلب نموده است.

یکی از افتخارات این شرکت، تولید فوق روان کننده های قدرتمند و باکیفیت است که در چند نام تجاری به بازار عرضه میشوند. فوق روان کننده بتن آبادگران با دارا بودن فرمولاسیون منحصر به فرد و بهره گیری از مواد اولیه مرغوب، مزایای متعددی را برای سازندگان و مهندسین به ارمغان می آورند که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • افزایش کارایی
  • افزایش اسلامپ
  • افزایش مقاومت
  • کاهش نفوذ پذیری

دیگر مزایای فوق روان کننده بتن آبادگران:

  • سهولت اختلاط و پمپ پذیری بتن
  • بهبود ظاهر و صاف شدن سطح بتن
  • کاهش ترک خوردگی بتن
  • سازگاری با انواع سیمان و افزودنی های دیگر

شرکت آبادگران از قدیمی ترین و معتبرترین شرکتهای ایران در زمینه تولید افزودنیهای بتن میباشد که بلاشک یکی از معدود شرکتهایی است که در قله این صنعت قرار دارند اما شرکت پنتا، با اتکا به دانش و تجربه خود در زمینه تولید افزودنی های بتن، اقدام به تولید فوق روان کننده هایی با کیفیتی مشابه محصولات آبادگران و خدمات بهتر نموده است و سعی ما اینست که در کنار شرکت آبادگران به اعتلای صنعت ساختمان کشور عزیزمان ایران کمک نماییم.

پنتا: اعتماد – کیفیت – خدمات

شرکت پنتا با الهام از سابقه درخشان آبادگران و با تکیه بر دانش و تجربه متخصصان خود قصد دارد تا با ارائه فوق روان کننده های با کیفیت برتر و ارائه خدمات رقابتی به مشتریان، جایگاه خود را در این صنعت به جایگاه شرکتهای برتری مانند آبادگران نزدیک کند.

روان کننده بتن-پنتا

ما در پنتا سعی داریم تا با ارائه کیفیت مشابه محصولات برتری مانند فوق روان کننده بتن آبادگران و خدمات متفاوت، مزایای زیر را نیز به ارمغان آوریم:

  • قیمت مناسب: پنتا با حذف واسطه ها و ارائه محصولات به طور مستقیم، سعی دارد تا قیمت مناسب تری به پروژه های کوچک و بزرگ ارائه دهد.
  • خدمات مشتریان: پنتا با ارائه مشاوره رایگان قبل، حین و بعد از خرید، به شما در انتخاب مناسب ترین فوق روان کننده برای پروژه تان کمک می کند. به این منظور میتوانید در تماس با مشاوران ما بهترین مشاوره ها را دریافت نمایید.
  • تحویل سریع: هیچ مشتری‌ای برای ما مشتری درجه دوم حساب نمیشود از ۱ گالن تا ۱ تریلی تمام مشتریان برای ما از جایگاه بالایی برخوردارند و سعی ما اینست که در سریعترین زمان ممکن درخواست ها را به مشتریان تحویل دهیم.

با انتخاب فوق روان کننده های پنتا، ضمن بهره مندی از کیفیت برتر و خدمات منحصر به فرد، گامی بلند در جهت ارتقای کیفیت پروژه های ساختمانی خود بردارید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فوق روان کننده های پنتا و سایر محصولات این شرکت، می توانید به صفحه روان کننده ها رفته و در آنجا دیتاشیت محصولات را مشاهده نمایید .

 همراه پنتا، تجربه ای نو از کیفیت و خدمات را در صنعت ساختمان رقم بزنید.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

02144205158